Ejendomskontoret
Ofte stillede spørgsmål (kun relevant for beboere)
- Kan jeg bestille et gæsteværelse? – Lad os tjekke, klik her
- Kan jeg få nøgleboks og ekstra nøgler? – Helt sikkert, klik her
- Kan jeg bestille et nyt vaskekort? – Ren rutine, klik her
- Kan jeg få fibernet i min lejlighed? – Meget hurtigt, klik her
- Kan jeg se hvem der ringer på døren? – Download app, klik her
- Kan jeg se opgangsskærmen på min PC? – Smart idé, klik her
- Kan jeg ansøge om en større lejlighed? – Naturligvis, klik her
- Kan jeg udleje min bolig til andre? – Fremleje er tilladt, klik her
- Kan jeg få hjælp sortering af affald? – Pas på planeten, klik her
- Kan jeg selv skifte batteri i min dørlås? – Hvis døren blinker rødt, klik her
- Kan jeg hjælpe med at bekæmpe rotterne? – Tilkald rottefangeren, klik her
Akutte henvendelser
I akut opståede situationer udenfor almindelig kontortid, som fx vandskader, varmemangel, strømsvigt, ildebrand o.lign. skal nødopkald ske til mobilnr. 2442 1106.