Ejendomskontoret
Ønsker du dialog med ejendomskontoret, så start dialog her
Handler det om den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger, fællesarealer eller lejligheder, så klik her for at aftale et møde med Jeppe Mogensen.
Handler det om lejekontrakter, moderniseringer, administration og generelle regler i kollektivet, så klik her for at aftale et møde med Jakob Frahm.
Handler det om huslejeopkrævning, varmeregnskab og øvrige økonomiske forhold, så kontakt Mai-Britt Sørensen hos Qvortrup Administration på mbs@qvortrup-adm.dk eller telefon 69165513.
Ofte stillede spørgsmål (kun relevant for beboere)
- Kan jeg opsige min lejlighed online? – Kom godt videre, klik her
- Kan jeg bestille et gæsteværelse? – Lad os tjekke, klik her
- Kan jeg søge støtte til fællesaktiviteter? – Skab fælles oplevelser, klik her
- Kan jeg få nøgleboks og ekstra nøgler? – Helt sikkert, klik her
- Kan jeg bestille et nyt vaskekort? – Ren rutine, klik her
- Kan jeg få fibernet i min lejlighed? – Meget hurtigt, klik her
- Kan jeg se hvem der ringer på døren? – Download app, klik her
- Kan jeg se opgangsskærmen på min PC? – Smart idé, klik her
- Kan jeg ansøge om en større lejlighed? – Naturligvis, klik her
- Kan jeg udleje min bolig til andre? – Fremleje er tilladt, klik her
- Kan jeg få hjælp sortering af affald? – Pas på planeten, klik her
- Kan jeg selv skifte batteri i min dørlås? – Hvis døren blinker rødt, klik her
- Kan jeg hjælpe med at bekæmpe rotterne? – Tilkald rottefangeren, klik her
Akutte henvendelser
I akut opståede situationer udenfor almindelig kontortid, som fx vandskader, varmemangel, strømsvigt, ildebrand o.lign. skal nødopkald ske til mobilnr. 2442 1106.